پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3208
-
الف
+

فراخوان دومین دوره جشنواره فیلم کوتاه «کلیبر»

فراخوان دومین جشنواره سراسری روستایی و عشایری فیلم کوتاه «کلیبر» منتشر شد.

فراخوان دومین دوره جشنواره سراسری روستایی و عشایری فیلم کوتاه «کلیبر» با موضوع فرهنگ، سنن و آداب رسوم بومی عشایر کشور منتشر شد.

به گزارش آی‌فیلم، دومین دوره جشنواره سراسری روستایی و عشایری فیلم کوتاه «کلیبر» با موضوع فرهنگ ،سنن و آداب و رسوم بومی روستائیان و عشایر کلیبر و سایر نقاط کشور فراخوان داد.

 ترویج و تبیین جایگاه ویژه عشایر و روستائیان منطقه در تولید و اشتغال پایدار، گردشگری، اقتصاد روستا و توسعه پایدار روستایی و عشایری، تبیین و ترویج فرهنگ، سنن و آداب و رسوم بومی روستائیان و عشایرمنطقه، تبیین نقش روستائیان و عشایر منطقه در ترویجِ ارزش‌های اسلامی و اخلاقی، نقش روستائیان و عشایر منطقه در دفاع مقدس، نقش آئین‌ها و رسوم بومی روستائی و عشایر منطقه در زندگی امروزه آنها، تبیین نقش و جایگاه روستائیان و عشایر منطقه در تولید سرانه کشور، تبیین نقش و جایگاه روستائیان و عشایر منطقه در جذب گردشگر و تبیین نقش اقتصاد مقاومتی در توسعه پایدار مناطق روستایی، هدف  برگزاری این جشنواره است.

بخش‌های جشنواره عبارتند از:

1- بخش مسابقه که شامل فیلم‌های کوتاه تولید شده است 

2- بخش جنبی که شامل برخی فیلم‌های بلند سینمایی که در رابط با موضوع جشنواره هستند و به صلاح‌دید هیئت اجرائی جشنواره در این بخش حضور خواهند داشت.

شرایط و مقررات جشنواره شامل:

- شرکت برای همه فیلم‌سازان کشور، آزاد است.

- به کلیه شرکت کنندگان گواهی شرکت داده می‌شود.

- کلیه آثار شرکت کننده باید از اول سال ۱۳۹۳ به بعد تولید شده باشند.

- حداکثر مدت زمان فیلم‌ها در بخش داستانی ۳۰ دقیقه ، در بخش مستند ۴۰ دقیقه ، در بخش پویانمایی ۱۵دقیقه و در بخش نماهنگ ۸دقیقه است.

گاه‌شمار جشنواره:

مهلت ارسال آثار به جشنواره ۱۵اردیبهشت ۱۳۹۷

بازبینی آثار ۳۰ اردیبهشت اردیبهشت ۱۳۹۷

برگزاری : ۲۷ تا ۳۰ خرداد ۱۳۹۷

آدرس دبیرخانه:کلیبر- اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کلیبر.

س ح/ س م

نظر شما
ارسال نظر